fidea psychologen

Klachtenregeling

De medewerkers van Fidea zetten zich maximaal in om uw behandeling optimaal te laten verlopen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij horen dit graag van u. Uw ervaringen kunnen wij gebruiken om onze diensten te verbeteren.

Allereerst kunt u met een klacht terecht bij uw eigen zorgverlener. De meeste klachten kunnen op deze wijze worden opgelost. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een andere zorgverlener van Fidea in te schakelen, om overleg met u tot een oplossing te komen. U kunt erop rekenen dat deze zorgverlener zoveel mogelijk een neutrale positie inneemt.

Als de bovenstaande mogelijkheden niet tot een oplossing leiden, kunt u uw klacht deponeren bij een van de beroepsverenigingen, waarbij uw zorgverlener is aangesloten. Uw zorgverlener is verplicht u deze informatie te verstrekken.

Onze aanpak naar herstel

Een intake aangevuld met psychodiagnostiek voor een doeltreffend hulpaanbod

1 aanmelden
2 intakegesprek
3 behandeling
Stap 1: Aanmelden